19 Ιαν 2015

Έναρξη χρήσης - Τα πρώτα μου λόγια

 Καθήμενος μία νύκτα, ενώ ή ώρα δεν περνούσε με τίποτα, είπα να αρχίσω να γράφω στο νέο μου blog. Μετά από πολλές μέρες και ώρες λιωσίματος στον υπολογιστή και ψάχνοντας πολλά και διάφορα θέματα - άρθρα - αναρτήσεις σχετικά με την δημιουργία και την διαχείριση των blogs, και βρίσκοντας πολλά έτοιμα πρότυπα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και προσαρμόζοντάς τα στα μέτρα μου (υπ' όψιν ότι ξεκίνησα παντελώς άσχετος), έχασα το κυριότερο: Την ουσία και το θέμα που έπρεπε να ασχοληθώ και να προβάλω στο ιστολόγιό μου.

 Διάλεξα λοιπόν αυτό το απλό πρότυπο έτοιμο ως επί το πλείστον (λίγα πραγματάκια χρειάστηκε) και άρχισα να γράφω για να περάσει η ώρα μου. Το παρών ιστολόγιο είναι ποικίλης ύλης με θέματα διάφορα σχετικά με τα ενδιαφέροντά μου.

Θα ασχοληθώ με την μαγειρική, που είναι τόσο ελκυστική (μαγειρεύεις, τρως και μετά από λίγες ώρες ξαναπεινάς, χαχαχα)... Με συγκεκριμένο είδος ποίησης -ΜΑΝΤΙΝΆΔΕΣ- που παρότι δεν είμαι κρητικός όταν έχω έμπνευση μου έρχονται κάτι πετυχημένες.

 Η μουσική επίσης είναι ένα θέμα που με ελκύει τα μέγιστα (ακούω όλα τα είδη, αρκεί να υπάρχει το μελωδικό κάλεσμα στο αυτί μου) και θα υπάρξουν πολλές αναφορές και σχόλια.

 Η πολιτική επίσης, όχι ότι με ελκύει και με ενδιαφέρει τόσο, όσο το ότι σήμερα με αφορά άμεσα και η πολιτικο-κοινωνικο-οικονομικές εξελίξεις μας παίρνουν σβάρνα όλους μας είτε το θέλουμε είτε όχι.

 Η σάτιρα, τα ανέκδοτα οι αστείες φωτογραφίες και γενικά ότι προκαλεί γέλιο και φτιάχνει την διάθεση είναι και αυτό μια κατηγορία που θα ασχοληθούμε. Ο αθλητικός τομέας είναι και αυτός μέσα σε όλα τα παραπάνω. Ο κινηματογράφος μιας και διαδραματίζει μεγάλο ρόλο στην προσωπική μου ζωή θα παίξει κι εδώ τον δικό του, μιας και είμαι ταινιοφάγος.

 Και κάτι ακόμα ...

    Ευπρόσδεκτες όλες οι προτάσεις, τα σχόλια και οι κριτικές από όσους προσελκυσθούν και ρίξουν μια ματιά σε αυτό εδώ το ιστολόγιο. Δεν έχω την αυταπάτη ότι θα είναι ένα πετυχημένο και προβεβλημένο ιστολόγιο, ίσα ίσα το αντίθετο: θα είμαι ο μόνος που θα το διαβάζω και θα περνάω την ώρα μου....

Καλή ανάγνωση !!!

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου